Tuesday 4 January 2011

[Blog] Kommentaren min kom i Avisa Nordland.

Avisa Nordland hadde skrevet om økte busspriser i Bodø, og så ble jeg så gira at jeg kommenterte det under et falskt navn: Kathrin Larsen.
(Grunnen til at jeg brukte et falskt navn var pga Kathrin bruker jeg i eposten min Kathrin_92_.., og Larsen er mitt virkelige navn. Jeg ville ikke at folk jeg kjente skulle kjenne igjen mine kommenterer i tilfelle de synte det jeg skrev var dumt, så jeg lagde et falskt navn. + at jeg alltid har likt navnet kathrin.)

Uansett, sener så skrev de et nytt innlegg i avisa, og så skrev de som følger: " Tilbudet en skam

- Synes busstilbudene er en skam! Skulle ikke gå an at man skal gå med en ekstra krone i lomma liksom.. i tillegg til dette er bussene alltid forsinket. i fjor pleide bussen å stå 5 minutter for tidlig i sentrum, for å lempe på passasjerer og klar til kjøring nøyaktig når de skulle. Nå kommer de å henter passasjerene når den egentlig skal gå fra byen, slik at den blir for sen, skriver Kathrin Larsen i debatten som fulgte etter at an.no publiserte saken tidligere i dag."

Dette er såå kult! Dette er min kommentar!! 



KILDE: http://www.an.no/nyheter/article5434573.ece

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)