Monday 3 January 2011

[Blog] Julegavene mine 2010


Julegavene mine jeg fikk i 2010. Jeg ble kjempefornøyd med dem, selv om det ikke er så store gaver eller så dyre. Det er de små gavene som er de beste, mener jeg! 

Penger fra farmor og datamusen fra kjæresten min

Pisken fra kompisen min Joey og is-skjeene fra venninnen min Malin. (Digger skjeene!)

Teppet fra bestemor og undertøyet fra onkel, hun som er forlovet med onkel og barnet hennes. 

Gavekort fra Onkel, søskebarn og hu som er forlova til Onkel, boksen fra venninnen min Lise.

Oppi boksen var det en kopp uten håndtak og servietter, øredobbene fikk jeg fra bestemor. 

Den stoore tekoppen (som jeg digger) er fra venninnen min Hege, og skjorten er fra svigermor. (Moren til kjæresten min)

Yakuza 3 er fra kompisen min Henrik, og Sly Cooper er fra bestevenninnen min Marit.

Wwe Smackdown Vs. Raw 2011 er fra bestekompisen min Fabian, og Yakuza 3 + gavekort på 600 kr er fra kjæresten min. (Har byttet Yakuza 3 mot Prince of Persia HD.

Skjerfet et fra svigermor, akkurat som toppen.

I tillegg til dette fikk jeg et dyreskinn fra tanta til mamma. 


No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)