Saturday 5 February 2011

[Life] Buss sladder!


I dag da jeg tok bussen fra kjæresten min til meg, begynte bussjåføren å snakke til meg. Han fortalte meg noe som var litt morsomt. Han skulle kjøre en klasse fra byen til Tverlandet, og han hadde både lempet kasser med brus og poser med potetgull i bussen inkludert ungene som skulle være med. Han kjørte dem til Tverlandet og på vei, spurte han en lærer hvor de skulle. Jo de skulle på skogstur. Så måtte han spørre igjen hvordan i all verden de skulle få med seg så mange kasser brus og potetgull opp på fjellet. Det ville jo være forferdelig tungt å bære det opp på fjellet. Læreren svarte ikke annet enn "Vent å se". Da bussjåføren kom til Tverlandet så han en traktor med tilhenger, og han så dem lempe alt av varer på ryggsekkene til barna opp i tilhengeren. Alt ungene trengte å gjøre var å følge etter traktoren. 

Genialt! x)

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)