Wednesday 25 August 2010

Jeg kjedet meg!



- Er du rent norsk?
yes,
- Hvor bor du?
Hos min mor og far, og av og til hos kjæresten min

- Hvor er du fra? Bodø

- Hva gjorde du klokken 2 inatt? Sov

- Hvilket humør er du i nå? Sur
- Hva gjorde du igår?
Var hos kjæresten

- Sov du alene inatt? Nei, jeg overnattet hos kjæresten min

- Hvilken parfyme bruker du? Vet ikke

- Drikker du te? Nei
- Har du søsken?
Nei, er enebarn

- Hvilken farge er det på genseren/t-skjorta di nå? Svart
- Din øyenfarge?
Blå
- Har du piercing eller tatovering?
Nei
- Har du drukket vodka?
Ja
- Har du på deg bh nå?
Ja
- Har du grått idag?
Nei
- Har du brukt/går du på p-piller?
Ja
- Hater du en person?
Det er godt mulig
- Har du falskt hår/extensions?
Nei
- Dømmer du ofte folk etter utseendet?
Nei
- Syns du brune, grønne eller blåe øyne er finest?
Blåe
- Har du farget hår akkurat nå?
Ja
- Fanta eller Cola?
Begge takk
- Hva har du under buksa di?
En stol
- Har du kysset en jente?
Ja
- Har du kysset en gutt?
Ja
- Har du spist sushi?
Nei, men vil
- Er du dårlig i engelsk?
Kanskje litt?
- Bruker du brunkrem?
Nei, æsj!

- Har du noe imot en spesiell person? Ja

- Hvor mye eldre? Like gammel

- Hvor ble du født? Bodø sykehus

- Hvorfor svarer du på disse spørsmålene? Fordi jeg kjeder meg!

Hittil i år, har du:
- Vært forelsket?
Ja
- Vært betatt?
Ja
- Blitt såret?
Ja
- Såret noen?
Ja

- Trent? Gym på skolen
- Gått på en skikkelig smell? Ja
- Vært syk?
Ja
- Vært på kino?
Ja

- Krasjet i noe/noen? Ja

- Gjort noe du aldri vil glemme? Ja
- Gjort noe impulsivt?
Vet ikke
- Har 2010 funket hittil?
Tja

Personlig
- Navn:
Sachoza
- Øyne:
Blå
- Høyde:
162 cm

- Bor: Bodø

Hvem:
- Siste du ga en klem:
Michael
- Siste du ringte:
Prøver å ringe kjæresten min nå

- Siste som ringte deg: Renate

- Siste du sendte en melding til: Hege
- Siste som sa han/hun var glad i deg:
Kjæresten min

Hva:
- Gjør du nå:
Svarer på spørsmålene
- Er det første du legger merke til ved det motsatte kjønn:
Ut senet
- Slags hårfarge foretrekker du:
Brunt

- Får du mest komplimenter om: Hvor snill og søt jeg er
- Favorittfargen din:
Grønn
- Har du på deg:
Klær
- Slags mobil har du:
Sony ericsson

- Føler du nå: Sinna og glede
- Skal du nå:
Snart ut å sykkle
- Drømte i natt:
Vet ikke
- Største frykt:
Vet ikke

Har:
- Husdyr:
Hadde, men hun måtte avlives
- Bil:
Nei
- Operert:
Ikke ennå
- Hatt en slange rundt halsen:
Nei
- Skrevet et dikt:
Mange
- Vært utenfor Europa:
Nei
- Opptredd for mange folk:
Ja
- Slått til noen:
Ja
- Kyssa noen av samme kjønn:
Ja

- Slåss: Ja
- Ridd på en gris:
Nei

Når:
- Sist gang du lo:
I dag tilig

- Sist gang du dusja: I forgårs, så skal dusje i dag!
- Sist gang du trena:
Skulle egentlig ha gym i dag, men hadde ikke, men skal ut å sykkle snart!
- Sist gang du spiste:
For ca 1 time siden.

Hvor:
- Kilen:
Kommer ann på om jeg er avslappet elr ikke.

- Piercing: Har hull i ørene

- Var for 1 time siden: På kjæresten min sin hybel
- Mange nummere på mobiltelefonen:
Ikke så mange, mistet nr da jeg fikk meg ny mobil for ikke så lenge siden.
- Gammel ser du ut som du er:
Da jeg var 15 var det en 35 åring som trodde jeg var 20, og når jeg var på parken var det to mannfolk som kysset meg og en som håndhilste, så vet ikke.

Til slutt:
- Neste år:
2011, RUSS! xD
- Savner du noen nå?
Kanskje det?
- Er noen forelska i deg akkurat nå:
Ja
- Hater du noen akkurat nå:
Ja
- Hvorfor fylte du ut denne testen:
Fordi jeg kjeder meg.... DYRISKT!!

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)