Wednesday 22 February 2012

[Interior] Dette er grunnen til at jeg ikke har blogget så mye i det siste

Først vil jeg bare si: ja, jeg vet noen bilder er ikke verdens beste kvalitet på!


Vi har vært å kjøpt oss masse nye ting. En av tingene var en enkel ovn, fordi det is kalt! Vi kjøpte også masse nye kjøkkenting, men å ta bilde av hvite fat, tallerkener, kopper, glass, stekespade osv osv gidder jeg ikke! 


Uansett, vi var å kjøpte skrivepult til kjæresten min og stol. Det morsomme var at han fulgte jo ikke brukhåndvisning så han monterte stolen feil vei, og jeg holdt på å le så jeg gråt. Så han måtte demontere den og sette den opp på nytt.


Så kjøpte vi, som nesten hele familien min har gjort, en slik matte ting. Den er super og genial! Man slipper vann i hele gangen siden alt samles i den, ikke nok med det så havner mesteparten av sanden der også, slik at når den er veldig skitten og slikt kan jeg bare ta den med ut å tømme den. Genialt!


Siden vi ikke har fått alle møblene ennå, og mangler litt oppbevaringsplass, kjøpte vi disse hyllene til under en 500 lapp for å oppbevare ting midlertidig slik at vi slipper at det står så mye esker i gangen og rundt om kring inne. Så lurer du sikkert på hva vi skal bruke dem til senere når eskene er bakket ut? Jo, det skal jeg fortelle deg. Vi skal bruke dem til å oppbevare verktøyet til kjæresten, diverse mat som skal stå kalt siden det er iskaldt der. Funker godt å sette ut en kake dit for bevaring og brusen holder seg kald også! Derfor har vi planer om å skaffe et teppe å ha der, slik at vi ikke skal fryse bena av oss og gjester, OG det vil se litt penere ut!


Dette satt vi en hel dag og ventet på. Sofaen. Beklager rote på bordet, det er virkelig ikke sånt nå, hehe! Sofaen er kjempegod å sitte i, og i ok stand. Vi skal bare ha sofaen midlertidig , til vi får råd til å kjøpe en ny en. Vi fant en fin sofa til 3000 kr på Jysk som begge falt for, men så er nå ikke sofaen det viktigste heller da.


Og på Søndagen tok vi en vel fortjent kveldsmat, pølsegryte!

Så dette er det jeg har holdt på med de siste dagene, bortsett fra i dag da, hehe. Akkurat nå er klokken 02.49, og jeg ser på RAW som jeg ikke fikk med meg i går. Så skal vel sove snart. 


post signature

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)