Sunday 12 February 2012

[Food] Cupcake, donuts og middag! + en morsom spøk på slutten om meg og kjæresten.


Jeg var ikke i helt form i går, så jeg kom meg ikke så mye skriving på bloggen, men iallefall, jeg har testa ut forskjellige ting som jeg fant rundt om kring. OK, egentlig bare to ting da, men haha. Iallefall, jeg følger en blogg som heter DeadSushi, der "Isah" fikk en flik cupcake, og så fant jeg dem på Rema 1000 så måtte bare kjøpe og prøve dem!


Første cupcake var god, kjempegod, men man kunne ikke spise mer enn en fordi de var så mektig. Neste dag (altså i dag) så prøvde jeg en til og du store hvor mektig og kvalmende de var!!  Så jeg vet ikke om jeg skal mene om de er gode eller bare kvalmende. Man blir iallefall kvitt sukkerlysten iallefall! 


Da jeg så disse på Rema igjen ble jeg overlykkelig!! Det er mine favoritt Donuts!! De er store (så det holder med en om gangen), de er mettende, men ikke kvalm. De er mye, saftige og skikkelige gode! Og med selvfølgelig sjokolade på toppen. Ikke noe fyll inni, men det bryr jeg meg ikke om! 


Gah! De er så gode! Angrer på at jeg ikke kjøpte flere!! Må vel ta meg en tur på mandag, men er jo blakk så hjelper lite... 



Uansett, siden jeg er glad i mat, så liker jeg å snakke om mat, og fortelle om mat, og da vil jeg også blogge om mat. Dette var middagen min på lørdag, det var kjempegodt! Alt man trengte å gjøre vare å kjøpte litt biff, paprika, sopp og ri, men risen hadde vi hjemme. (Og ja, jeg brukte pose-ris siden jeg ikke får til å koke ris!)
Først så stekte jeg soppen og krydret skiver med salt og papper, la de til siden på et fat. Stekte biffen, tilsatt soppen igjen for å få den varm igjen, og hadde i paprikaen. Jeg liker ikke å steke paprikaen, fordi da blir den myk, så bruker å ha den til slutt for da blir den enda sprø selv om den blir varm. Mmmm.. Så godt!


Og for å avslutte innlegget så kan jeg fortelle noe morsomt:
Jeg snakker i telefonen med kjæresten:
Meg: Jeg har valentines gave til deg!
Kjæreste: Jeg vil ikke ha!
Meg: Jo!
Kjæreste: Nei, jeg vil ikke ha!
Meg: Jo!
Kjæreste: Nei, jeg vil ikke! Med mindre det er en middag!
Meg: Det er ikke en middag, men det er noe spiselig...
Kjæreste * med en lykkelig tone*: Okey!! 
Meg:  -_-"


post signature

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)