Thursday 2 February 2012

[Test] Testing av Smash 4 fingers og Oreo is!


Vel kort forklar, jeg og pappa har vært å kjørt rundt i byen i to timer, og han dro inn på en bensinstasjon der han kjøpte Smash, mens jeg var hos legen. Smashen var god, men synes den var litt for mye sjokolade og for lite sånn mais-knase-ting. gir den en 3/6!

Senere dro vi på Jula der jeg fant Oreo isen, og jeg som er hekta på Oreo måtte bare kjøpe den. Den var ikke helt slikt som jeg har forventet. Det var Oreo biter i den ja, men de smakte nesten ingenting. og isen smakte som det fyllet som er i kjeksen. Likte bedre den hjemmelagde Oreo isen der jeg bare hadde had vanlig vanilje is og masse knust Oreo kjeks + litt sjokoladetippings som stivner på isen. Så derfor gir jeg isen 2/6! 


post signature

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)