Wednesday 11 January 2012

[Life] Kjerrinøy, Bodø, snø og farvel til kjæresten som drar i militære!

Ja, som dere sikkert vet så kjæresten flyttet hjem, vi har vært i Tønsberg og vi har feiret jul og nytt år ilag for å tilbringe mest mulig tid sammen før han dro til militære. Jeg kom i går hjem fra Kjerringøy der jeg har vært i helga og til da, for å tilbringe den siste tiden. Der vi gjorde mye gøy sammen; vi slappet av, jeg gikk tur alene og tok noen bilder og testet ut kamerat mitt (bildene kommer på bloggen så fort så jeg får dem fikset), vi var ilag med familien, hadde slåsskamp om å kose med katta, vi lagde frokost til hverandre (en dag laget han, og dagen etter på laget jeg), vi har sittet og spillet ilag, sett to filmer i lag, kost oss og til og med stått på skøyter. Bildene fra skøyteturen kommer på bloggen når kjæresten min kommer hjem på perm, fordi han har ikke overført bildene ennå osv.. 

Kjæresten min skal i sjøforsvaret. Slik ser uniformen hans hvis den ikke er blitt forandret. Han kommer til å bli min lille skipsgutt, hihi. Bildet er fra Vg!

I dag derimot så har jeg re-installert minecraft på den mest tungvidde måten, måket snø, vært med noen papirer på jobben og vært ilag med Malin i byen, før hun var så snill og kjørte meg oppover til flyplassen. På flyplassen tok jeg mine siste farvel med kjæresten før han dro igjennom sikkerhets kontrollen. Jeg ser faktisk lyst på dette at han er borte, selvfølgelig kommer jeg til å savne han, men jeg snakket med i venninne som er kjæreste med søskenbarnet til kjæresten min og hun fortalte at det er ikke så ille som alle folk tror. Man føler seg ny forelsket og det er godt å møtes igjen, man sitter bare å teller ned. Jeg tror det jeg også, og jeg tror det samme som hun tror "Hvis man overlever å møte typen en gang ca pr mnd, så greier man å overleve alt med forholdet!" og det tror jeg! 

Uansett, bildene kommer på bloggen så snart jeg kan! :)

post signature

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)