Thursday 8 December 2011

[Life] Shopping i Tønsberg! Nytt Snowboard!!

8. Desember skulle jeg stå tidlig opp fordi jeg hadde planlagt at jeg skulle dra til Tønsberg City, fra Føynland. Dessverre skulle kjæresten sove litt ekstra lenge i dag, så vi kom oss ikke av gåre før klokken var 11.30, men som om det ikke var det verste så viste ikke kjæresten min hvor hus-nøklene, og jeg sto der og bare "ring moren din" og han bare "nei hu har ikke styr på dette" og til slutt ringte han moren sin og fikk vite med en gang hvor nøklene var. Hva sa jeg?

Vi så dessverre bussen kjøre forbi da vi var på vei ut døra, men det positive var at vi fikk en koselig frokost.

Ble mye shopping og gåing rundt om kring i Tønsberg og jeg skal legge ut bilder når jeg kommer hjem slik at dere får se. Ink snowboardet!

Nå har vi spis deilig middag og nå skal vi slappe av resten av kvelden. Det er kalt med -6 grader og  kaldere blir det. Det er meldt -8 i natt... HUFF! Jaja, snakkes!


post signature

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)