Wednesday 7 December 2011

[Life] Kjørte feil - Sandefjord - Larvik - Tønsberg

6. Desember 
Ja dere leste riktig. I går skulle jeg og kjæresten kjøre til Sandefjord for å besøke noen kompiser av oss. Dessverre så hadde de bygd om på veien siden sist gang vi kjørte til Sandefjord slik at vi endte med å kjøre nordover mot Oslo og Drammen enn sørover mot Sandefjord. Det positive var at det gikk ikke lang tid før kjæresten min forsto det, så vi snudde.

Da vi var nesten framme begynte det så snø, og når det allerede hadde snødd tidligere og det kom mer snø så ble det litt små glatt, siden snøen var våt.. Jeg dro ilag med K3bab og kjæresten min ilag med en som vi kaller Kaktus. Jeg og K3bab gikk rundt om kring og jeg ble sur fordi alle butikkene stengte 16.30 eller 17.00, men etter å ha gått over torget og funne kjøpesenteret som var åpen til 20.00 fikk vi gått litt butikkene. Jeg kjøpte ikke så mye, kommer til å legge ut bilder når jeg kommer hjem.

Etter å ha gått rundt på kjøpesenteret 4 ganger fram og tilbake, gått igjennom alle butikkene og sett alt, dro vi på torget. Jeg fikk lyst på McFlurry og ringte kjæresten og ba han og Kaktus komme på Mc Donalds. Var koselig siden det snødde ute i tillegg !

Vi satt der til de stengte, for så å gå til torget der vi skilte lag etter å ha snakket i 20 min i sørpa. Da jeg og kjæresten skulle begynne å kjøre igjen var det vei arbeid på hovedveien så vi måtte kjøre igjennom boligfelt, der vi endte med å kjøre feil og kjørte til Larvik. Morsomt siden jeg ikke har vært der før, men DÅRLIG SKILTA!!

Vi snudde og klarte å finne rett vei hjem, takk for hjelpen GPS!

Mannen som var sammen med moren til kjæresten, som vi lånte bilen av, sa at det ville komme opp en lampe når det gikk på reservetank. Det gjorde den ikke, så vi håpet at den ikke plutselig stoppet opp. Han sa i tillegg at vi ikke trengte å fylle opp fordi han skulle gjøre det dagen etterpå.. Det koselige var at det begynte å snø på vei hjem, så da vi kom fram var det koselig ute.

Så det var gårsdagen! :-)

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)