Saturday 17 December 2011

[Life] Bilder fra Tønsberg!

Ja da var endelig bildene kommet!

1. Desember - flyturen nedover


Pynta til jul på Bodø flyplass


 Det regnet da vi skulle dra.

 Synes dette var et litt stilig bildet.

Kjæresten satt på galaxs'ien.



2. Desember 


5. Desember

Mye lego = mye legomenn!

Andre søndag hadde vært. Dette er adventsstaken til svigermor.
Jeg og kjæresten hadde lyst på pizza fra Tønsberg pizza som han var så glad i. Han bestilte kebab pizza og jeg vanlig pizza med ost, skinke, sopp og paprika.


6. Desember


Stilige skyer?





Sandefjord!

Vi var på mc Donals og kjøpte masse mat og is, og milkshake!

 Er det ikke fint?


Jeg var i et vindu å tok bilde av denne søte utstillingen!






 De hadde en scene, antageligvis skal de ha noe juleforestilling eller noe slik. 



7. Desember

 SNØ!


På vei til Teie torg. ALONE!

 Veldig overrasket over at Rema 1000 hadde åpent fra 06.00 - 24.00 ink lørdagene, mens i nord er vi vant med 07.00-23.00 man-fredag og 08.00-22.00 på lørdag.

Se så nydelig!

To kråker hadde slost og ble et morsomt og stilig mønster.

 8. Desember

 Se! Det er blitt jul! Nisselue på kartongen og mandariner som ikke er sure!


Adventsstjerna!

Jeg og kjæresten var i byen og innom Interiør butikken, og da vi skulle gå ut så jeg disse å spurte høyt " hva er dette?" og kjæresten min svarte "jeg tror det er søppelkasser. Iallefall den orange. De ser iallefall ut som søppelkasser". Så sa jeg "nei, de ser ut som postkasser" så leste jeg på lappen og hadde rett. Er de ikke stilige?!

 Rett over interiørbutikken var Hi-Fi klubben, der vi var innom. 

Der fant vi denne tv'en som kjæresten min ville at vi skulle kjøpe når vi flytter i lag. (NB: Dette er ikke ment som reklamasjon)

Han mente vi skulle kjøpe tv'en istedet før designer stolen Peel chair, som jeg ville ha, fordi tv'en var 6 000 kr billigere..

Juletreet på Tønsberg torg.

Fant ut at de ikke slo av vannet når det var kalt. Så slik ble den seende ut etter hvert..


Lagde kveldsmat til kjæresten, hihi.

9. Desember 
Ungene og svigermor lagde pepperkake hus og pyntet det. Det ble jo ganske fint da!


10. Desember Bilder fra rundt om kring i Tønsberg!


Vi var på en asiatisk restaurant som het "My cafè"  der vi fikk servert blomst ved maten. 

Bilder fra brygga!



Den lyskasteren kunne vi se helt borte med Føynland. De brukte den som en ting får å tiltrekke seg kunder til baren. 


Tenk å feste lys på ALLE grenene på et tre? Glad jeg ikke har den jobben!


















Stilig? Skal forestille is.

 Synes det var fint!



Ser dere hullet i skyene?

Kirka!

Bilder av Slottsfjellet og rundt byen!










Og selvfølgelig, kveldsmaten!


Dette er bildene i første om gang, er mange flere, men blir så mange bilder på en gang og jeg har mye å gjøre i dag... Så føll med de nærmest dagene!

post signature

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)