Friday 9 December 2011

[Interior] Kreativ innpakking for julegaver! :)



Ja, jeg har lagt merke til at kreativ innpakking har vært skikkelig populært i år. Derfor har jeg tatt meg tid til å titte litt på forskjellige kreative måter å pakke inn gaver på, og selv om det funnes uendelig måter å pakke inn en gave på, skal jeg prøve å begrense meg litt. Jeg har selv blitt veldig inspirert til å pakke inn gaver på en kreativ måte, men siden jeg allerede har pakket inn alle gavene... Er det jo kanskje litt dumt og pakke opp alle gavene for så å pakke dem om?

Jeg likte måten de hadde forseglet posen bakpå med knapper. Kreativt, det har jeg lyst å gjøre en gang. 

Denne synes jeg er litt søt. Granbar og kongler på gaven? Da lukte den jo godt i tillegg. 

Her har de gjort noe ala av det samme, bare med andre typer blader, og så har de julekuler i tillegg slik at den får sin ekstra lille stas. 

Enkelt, kreativt og nydelig! Det er vel ikke mer og si om det?

Denne syntes jeg var litt morsomt. Bare klippet en lang remse og gått løs med hyllemaskinen. Synes den var fin  jeg!


Hvorfor bruke vanlig julebånd når du har garn til overs? Lag enkelt en dusk og sett på! Når du har åpent gaven kan du jo henge dusjen på juletreet.

Denne synes jeg var ufattelig søt, og kanskje beregnet for små jenter. Søtt lekent gavepapir, rosa silkebånd og en pepperkakeform som detalje. Iallefall noe jeg ville blitt glad for å få!

Denne er rett og slett bedårende! Ja, jeg er en person som elsker grønt, men bruke lyspærer på gavene på en sik måte? ...Men kanskje den burde ligge øverst under juletreet så ikke andre pakker ødelegger lyspærene?

Dropp papiret og bruk heller avis eller noe lignende! Super finish med et fint silkebånd på toppen! 

Denne syntes jeg også var litt fancy. Brukt avis på hele gaven, inkludert pynten. Kreativt, men kanskje litt grå å kjedelig etter min smak?

Her er ala noe av det samme, bare at jeg tipper det er vinflasker de har pakket inn.

Enkelt og barna dine kan være med på å lage og pakke inn! Rett og slett bare pepperkakeformer på et hvit ark, streket rundt og klipt. Og så kan kanskje ungene fargelegge dem etterpå?

Det var litt morsomt det med at til og fra lappen var tegnet på pakken i stedet for hengt på. Og det med båndet og godteriet som matcher og to blader for å bryte det røde og hvite litt opp var jo ikke så ille det heller. Hvem blir vel ikke glad for godter? 

Dette tror jeg er noe jeg ikke hadde ville åpne hvis jeg fikk slike gaver. Der er jo så vakker å se på at man vil jo ikke åpne dem i fare for å ødelegge. Så etter min smak, så er dette kanskje litt for mye, fordi det er så utrolig fint!

Morsomt, enkelt, men kanskje ikke noe man vil ha under juletreet i fare for å få glitter eller sand over hele gulvet? Jeg er usikker på om det er glitter eller sand, men man kan sikkert bruke begge deler! 

Søt og enkel! 

Diverse til og fra lapper. Noen av dem syns jeg minner litt mer om høsten enn julen.

Bildene er fra Inspiration For Home!





Her er to gaver som jeg fant på en blogg som het Merethe's Kreative.  Hun pakket inn noen julegaver i fjor  som jeg syntes var spesielle. Hun hadde pakket dem inn i gråpapir og stemplet med et noteark. Les mer om det her!



Se så fin!

Denne var nydelig, men kanskje ikke så lurt å ha godteri oppi den når den skal ligge under juletreet?

Spesiell og kreativt. Jeg liker den!

Denne synes jeg var nydelig, samtidig som den var enkel. Hadde blitt veldig glad om jeg fikk en slik en. 

Bilder fra Country Living!

post signature

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)