Wednesday 15 June 2011

[Life] My very good day!


I dag startet dagen med at jeg sov lenge, våknet opp til sol og blå himmel, glemte minnepennen med rapporten, men sprang hjem og hentet den og dro på skoler. Der ryddet vi og vasket og sånt, og tok med oss tingene hjem. Vi fikk gå før 11 i dag fordi vi var få flinke å rydde, så jeg og to venninner dro til byen/Moloen, og her er noen bilder fra den turen!






Den tingen til venstre trodde jeg var en skulptur siden det så ut som den hadde et fjes, men det viste seg å bare være en sånn som skal være i båten. Tingen til høyre et et Freia sjokoladepapir som noen andre hadde mistet.





Senere var jeg, mamma og pappa å kjøpte meg nye sko. Det gikk fra de fine blå Nike skoene til rød-orange Puma sko.. Jaja.. 


Senere dro vi hjem og hentet farmor siden hun hadde bursdag i dag, så skulle vi dra på Bjørn å spise. Jeg liker taket på Bjørk godt fordi de har liksom gjort slik at man ikke se kablene og rørene i taket.. Smart!

Taket på Bjørk

De serverte brød og smør i slike gamle ting (klarer ikke helt sette ord på det).

Liten blomsterbukett til farmor!

Likte mønstre inni lampen.

Her er noen kaker som vi spiste etter vi kom hjem fra Bjørk. La meg bare fortelle at jeg hadde spist en pizza, en dessert som besto av Crème Brulè med sånn is som jeg fikk på valentinesdagen på Big horn med kjæresten min og bær.. Så kom jeg hjem til dette og skulle spise mer? Jeg må ærlig si at jeg var ganske kvalm for to timer siden og trodde jeg skulle spy hele tiden.. 




Senere i dag snakket jeg litt med kjæresten min som hadde vært på øya å satt fra seg vinterdekkene, plutselig for ca 23 min siden sider han "natta".. Og jeg tenker, "hva skjer liksom?" Han legger seg jo aldri før 3-4 tiden. Så jeg må si jeg er litt stolt! (Men så må han egentlig ha rett døgnrytme hvis han skal klare å stå opp tidlig til morravakten på fredag OG kjøre 4 timer.. 

Men nå skal jeg også tulle meg i seng, har forberedelse eksamen i morgen og kurs, så snakkes! :-)


No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)