Thursday 30 June 2011

[Life] Slik går en tur på butikken for meg

For de som vet ting så tenke jeg mye! Og her er litt av det jeg tenkte:

På vei til butikken tenkte jeg på hva jeg skulle kjøpe, og at jeg hater Siren (altså de trærne med rosa blomst på). Jeg hater de buskene fordi jeg blir helt tett i halsen! Hm.. Kanskje jeg skal kjøpe yughurt til frokost i morgen... Hm.. Jeg har lyst på reker! NAAM! Oi se en strøm boks. Det står QKFU, Hm.. Kuk fuck u? Haha..Lurer på hva klokken er? Jeg skulle tatt med mobilen..  Lurer på hvordan Lise har det? Kanskje jeg skal stikke innom en tur på vei tilbake? Huh? hvor kom den mannen fra? Han skal vist til på Rema 1000 han også, da er det ikke stengt ennå. Kanskje jeg skal ringe Marit? Hun blir sikkert med ut eller noe, kanskje se om rekebåten er kommet, selv om det kanskje er litt sent. Eller, kanskje hun er opptatt, nei jeg tror jeg droppe det. Dessuten er det sent så kan hende de er tom. Hm, hu jenta der ser ut til å vente på noen. De blir sikkert irritert når folk kommer i siste liten å skal handle, men jeg skal jo ha så lite så går sikkert bra. Det var vist stor kø, så da er hvis ikke jeg den eneste seint ute. Mmm, reke, kanskje det er billigere hvis det ligger i lake. Nei steike det var dyrt, hm kanskje jeg skal revurdere det, jeg går heller for polarbrød til lunch i morgen, men da må jeg ha majones. Prøver hun å blokkere for meg slik at jeg ikke skal komme forbi? Hvilken majones er billigst? Den ser helt okey ut. Fremdeles lyst på reke.. Kanskje jeg skal droppe rekene.. Jeg har lyst på noe salt, det er sikkert der alt ligger. Bah, potetgullet var så dyrt, kanskje popcorn, nei jeg spiste det i går. Kanskje noe kjeks? nei, nugatig? nei. Kø, denne køen er liten, woho dette gikk fort. Noen som slenger noe her? Nei ikke noe nytt.

På vei hjem:
Oh gud kvinne kan du gå fortere? Takk, hm, blomst? Hageblomst? Nei vet ikke. Hm kanskje stikke innom Lise, nei jeg må hjem. Åh så fint vær det er ute, kanskje jeg skal dra i Renåsen, kanskje ta noen bilder, kanskje ta med en bok å lese, hm, kanskje teori boken siden jeg måtte lese om giring, hallo? Klar jo overhode ikke å gire ned eller bremse, men å gire opp går fint. Merkelig!

Kommet inn: Åh tv, blogging, sola begynner å gå ned, det begynner å bli kalt... Skal jeg gidde å gå ut? Det begynner å bli sent også... Må tidlig opp i morgen, klarer jeg å komme meg opp? Overskyet og tåke på vei innover? Nei takk jeg blir inne!




Og slik gikk tankene mine ca 40 min i mitt liv :-) + Noen mer sånn små detaljer.. ^^

2 comments:

  1. SERIØST! Du er nødt til å slutte å tenke så mye haha :p Ble helt sliten av å lese det :p

    ReplyDelete
  2. Hahaha xD
    Var på fest på lørdagen der jeg ble kjent med en Bjørn. Han klagde på det samme xD

    ReplyDelete

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)