Monday 27 June 2011

[Games] YAKUZA 4

I dag startet dagen med at søskenbarnet til kjæresten ringte og ønsket å bli kjørt til byen. Etterpå dro jeg å fikset skosålene osv.. bla, bla bla.. Så dro jeg og kjæresten til en bil butikk for å kjøpe bil matte, side bil matten på hans side var ødelagt. Så dro vi til Elkjøp, der vi spleiset om ratt, pedaler og gir som kan kobles til både pc og ps3. Jeg blir selvfølgelig å betale han tilbake halvparten da... Så måtte vi jo ha et spill vettdu, fordi han ville ha et spesielt spill... Sukk, så vi dro til City Nord. Der kjøpte han spillet som han ville ha, og jeg fikk bursdagsgaven min på forhånd YAKUZA 4!!!

Så dro jeg hjem for jeg skulle male uthuset til bestemor, men måtte stoppe fordi jeg ikke hadde tatt allergi medesin min.. Så det gikk ikke som planlagt. Fikk iallefall malt litt og spist vafler.

Så ble jeg hentet av kjæresten fordi vi skal spise middag ilag, men ikke ennå fordi han spiller bilspill og jeg spille YAKUZA 4!!!!!!!!!!!!

Så nå sitter jeg å venter på spillet skal bli ferdig installert og nyser! xD

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)