Sunday 29 May 2011

[Music] Dope Stars Inc - Bang your head (cheat)

Satt å høre på noen gamle favoritter og kom over Dope Stars Inc og en av mine favoritt sanger fram dem "bang your head". Så jeg så igjennom teksten:

"I'm tired to serve,
I'm tried to please,
I'm tired to yell
to take some breath.
Fucking dumb
Asshole
you're not my lord
I'm not your lad
Just bang your head"

Så kom jeg til å tenke: begynnelsen er grei "jeg prøvde ditt, jeg prøvde datt", men så virker det som de ikke kommer på flere "jeg prøvde" så derfor bare "fucking dumb" and "asshole". Det virker som de leter etter ord for å fullføre verset med rim. Altså "fucking dumb" og "asshole" rimer ikke, og "fucking dumb" og "take some breath" rimer jo heller ikke. men "asshole" og "lord", den forstår jeg..  De jukser jo bare litt! xD Hm, gjør det jo mye letter å lage sanger også da.. 

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)