Sunday 24 April 2011

[Russ] Personlig russebokse!

Da har man kommet til den tiden der man skal fikse på russeboksa. Jeg og to gode venninner hadde lyst å gjøre russeboksene våre litt mer personlige, så vi dro å kjøpte spesielle ark så vi bare kunne skrive ut fra Internet og div. andre bilder vi ville ha.

Mine valg var jo selvfølgelig anime. Og jeg hadde tenkt Chibi's. Siden jeg hadde 84 forskjellige forslag på hva jeg skulle ha på buksa, kommer jeg ikke til å laste opp alle. Men hvis du ønsket å se hvilke bilder/Chibier jeg hadde vurdert kan du ta en titt her: Photobucket.com/Sachoza/russeboksa01


Da jeg hadde sett igjennom de 84, kom jeg fram til disse 21: Photobucket.com/Sachoza/russeboksa02


Men etter mer forminsking kom jeg fram til disse 13: Photobucket.com/Sachoza/russeboksa03


Jeg hadde lagt dem på, skiftet plass, lagt på dem forskjellige plasser og her er noen av de måtene jeg vurderte: Photobucket.com/Sachoza/Russeboksa04 


Etter mye stryking med strykejernet ble buksen sett slik ut: Photobucket.com/Sachoza/russeboksa05

M'en er ennå ikke sydd på, fordi jeg ikke hadde grønn trå, så skal jeg sette på noen knapper. Kanskje setter jeg på flere merker, vet ikke, men får se. Jeg er fornøyd egentlig med buksa slik som den er, men man kan jo få flere ideer senere! ;-)

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)