Thursday 23 December 2010

[Games] Prince of Persia Epilogue

Vell, hva kan jeg si? Jeg digget spillet.. Bortsett fra små ting.. eks. kontrollen var idiotisk av og til, når fiende skulle til å angripe måtte du vente for å se hva du skulle trykke på, for så å ha et nano-sekund på å trykke det. Hvis du trykket noe annet før det, eller feil ble du slått/skadet.

Historien synes jeg var helt ok, man viste som høvelig hvordan det ville gå, hvordan det ville ende osv, men slutten var ikke som man tror.. Må ærlig innrømme at jeg ikke hadde forventet meg den slutten, men positivt ment. Skal ikke røper mer om det..

Musikken var veldig avslappet og rolig, men pga musikken og mye av det inne i spille av bevegelser var veldig likt Rayman, så begynte jeg å lure på om de hadde laget samme spill/kopiert noe. I Rayman kan man klatre på vegg, slenge seg etter ting, veldig likt med den "svarte guggen" som er ondskap. Så det var litt irriterende, men bortsett fra det gir jeg spillet: 8/10!




































For more pictures: Click here!


No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)