Saturday 5 March 2011

[Life] Farget håret lilla!

Live Colour XXL Mystic Violet V87
(Bilde fra Superdrug.)

I dag har jeg farget håret mitt lilla! :-D Det ble ikkje sånn knærsj lilla som det sto på pakken, men mer mørkt med lillaskjær i. Klager ikkje på det da, hehe. Jeg syntes ikke det syntes så godt, men bestevenninnen min syntes det syntes. Jeg syntes det var blitt mørkere bare med rødskjær i, menne jaja. Blir sikkert bedre etter at jeg har vasket det noen par ganger.


Senere i dag dro jeg og bestevenninnen min på butikken og handlet middag til meg og så kjørte hun meg til samboeren min. Så gikk jeg en liten tur på 30 min, for så å dra hjem til samboeren. så nå koser jeg med med jordbær og sukker.nam!


(Bilde fra pcn min)


No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)